Thursday, October 20, 2011

Aroma Seafood

Ni 2nd time kami p makan kt Restoren Aroma Seafood di Pantai Jeram ni...1st time masa Muhammad Al Fatih masih dalam perut...tgh memboyot...kali ni pergi masa Muhammad Al Fatih dah berumur 4 bulan...ni pergi sebelum bulan pose hari tu..



Antara Menu yang kami order..

Masa ni tengah tunggu makanan... Meja aku buat reservation dulu...sbb masa 1st time p...retoren ni dh penuh w.pun baru kul 6..jadi kali ke2 aku booking..senang sampai2 terus dpat meja...

Ni Selepas kami semua melantak...Makan Hanya 5 orang dewasa jer...agak banyak jugak la kami amik lauk..ada Ketam, Udang, Sotong, Ikan 2 jenis, Tom Yam, Kailan...semua sekali bil lbh kurang RM 150 sahaja...x ingat actual amaun..tp mmg kenyang...memang murah...

Next time leh p lagi...aku tau tempat ni pun dari blogger2...lps aku tgk rmi blogger bagi review yg baik..terus aku ajak my hubby p mencuba sama..

No comments: