Wednesday, November 12, 2008

kali pertama....


banyak perkara kali pertama berlaku dalam hidup aku...

kali pertama menjadi anak, kali pertama menjadi isteri juga kali pertama menjadi seorang ibu... satu-satunya perasaan yg tidak dapat di gambarkan.

Kali pertama aku tau, aku akan bergelar seorang ibu.... perasaan aku bercampur baur, seronok,takut,gelabah mcm2 lagi...kalah perasaan aku semasa akan menjadi seorang isteri dulu... debar n seronoknya semacam...kadang2 aku takut akan hilang sayang suami ku kearah anakku nanti. sayang lagi mcm dulu @ pun sudah terkurang. setelah melihat anak aku utk kali pertama hilang semuanya....yang tinggal cuma syukur ke hadrat ALLAH kerana telah mengurniakan seorang anak yg cukup sifatnya. serta sihat walafiat. Lebih mengejutkan kami sekeluarga dan doktor yg bersama dalam labour room ialah beratnya 3.80kg tidak disangka2 anak aku rupanya montel sesangat. kerana sehingga ke saat kelahirannya doktor menyatakan baby aku kecik aje....nasib aku bersalin normal w.pun aku berbadan kecik aje. itulah kehendak Illahi....DIA yang menentukan segalanya.Akhirnya kami namakan anak kami Fatin Humaira...moga menjadi anak yang solehah.

dan inilah entry PERTAMA aku dlm blog aku ini....semoga ianya menjadi catatan kehidupan aku yang boleh ditatapi oleh anak-anak ku di kemudian hari.....


No comments: