Monday, November 1, 2010

Tahniah Buat The Red Warriors...

Demam bola sepak piala Malaysia telah tamat...kemenangan berpihak pada negeri Kelantan..negeri asal usul aku...ha ha ha aku ni cik mek molep kelantan..sebenarnya...mmg lahir n besar disana...cuma masa2 agak senja ni aku habiskan di luar dari Kelantan..sementelah kawin ngan org luar (KL jgk...N9).

Pada pagi sabtu...aku keluar bersama ank dara kecik aku tu...Keluar je ke MRR2..aku dh nmpk bendera merah berkibar atas jalan raya....wah......penyokong2 Kelantan...kembang kucup rasanya..tgk org sekapal berkonvoi...w.pun aku bukan peminat bola sepak...tumpang gembira..dalam hati aku berdoa..moga2 mlm tu..Kelantan beroleh kemenangan........klu idak aku x tau apa akan jadi..terbayang eksiden tahun lps...

Malamnya aku..keluar lepak bersama kawan2..kebetulan kt Rasta TTDI ada ditayangkan perlwanan...smpi2 di Rasta aku tgk dh 0-1..adui...habis..aku ckp..kalah lagi.......tup2 masa ke-2...Kelantan jaringkan gol.........akhirnya..Kelantan menang........tahniah buat pasukan Kelantan..aku tumpang gembira...

Pada Hari ahad tengah hari bendera Kelantan masih berkibar di MRR2...pasukan penyokong..berangkat pulang...

No comments: