Wednesday, December 22, 2010

Re Union UiTM Builders...

Al-kisah reunion ni lama dh buat..iaitu pada 11/12/2010 lg..tp br d masukkan n3nya...kes malas la ni..sbb kesemua gmbr dh ada kt FB...

reunion ni di buat rumah classmate di Alam Damai..mmg damai la petang tu..acara bermula selepas asar...tiada acara rasmi pun just...buat bbq...n Mas sediakan makanan....kami tukang makan je...BBQ pulak kaum bapak tolong bakarkan...acara dari selepas asar sehingga la malam..aku x sure last tetamu balik jam berapa..kerana kami balik pun dh jam 10.30 mlm...

Seronok jumpa teman2 sperjuangan 10thn lps..mmg best..sbb masing2 sudah ada anak...macam aku lagi la...aku n hubby mmg sekelas masa Diploma dulu...kami Diploma Bangunan dari 98-2001...so kwn hubby adalah kwn aku jugak...

Kami di UiTM mmg sekelas dari mula2 daftar hingga la kebanyakkan akan graduate sekali..x mcm U lain...yg kelasnya mengikut subjek yg kita amik...di UiTM kami mmg mempunyai kelas khas untuk batch masing2..x perlu bergegas2 ke dewan kuliah...lbh kurang mcm sekolah jugak..sbb tu kami agak rapat antara 1 sama lain..tambah2 budak2 kelas kami...terkenal dengan kenakalan kami pada masa tersebut...sehinggakan ada lecturer yang merajuk dengan kami...

Dan aku n hubby pulak pasangan tunggal berkahwin dengan classmate sendiri...agak mengejutkan semua kawan2...kerana kami bukanlah pasangan yang bercinta...semasa di kampus...sebenornya pada masa tu...kami dh ada boypren n gelpren lain..ha ha ha.....malah kami juga bukan la rapat...hanya setakat kenal sebagai classmate sahaja..tapi ALLAH menentukan bahawa kami menjadi pasangan suami isteri yang bahagia...Alhamdullilah..syukur...


Sesi makan...tuan rumah depan sekali...


Time sume pakat serbu....


Antara yang hadir...

Terima kasih pada classmate kami dan hubbynya kerana sudi meminjamkan rumahnya buat seketika...hubby nya sangat sporting...lenkali leh buat lagi...

1 comment:

Azrine said...

ada tag..sila lihat entry http://azrinzfamily.blogspot.com/2010/12/50-bloggers-diperlukan-ii.html