Tuesday, January 11, 2011

Belajar Menulis


Minat dengan warna merah


Nampak masih menggunakan botol susu....botol susu princess...klu blh semua benda nk Princess nye tema..


Rajin2 belaja ye kakak...

Masa p kedai buku kt area ofis..aku membelek2 buku untuk anak dara aku..Fatin HUmaira..dh umur 3 tahun lebih..tp aku blum lg mengajar dia menulis dengan betul...setakat conteng2 n tulis dengan memegang tangan dia dah biasa aku buat..even dalam kereta pun selalu menulis ngan dia..

so aritu aku berkenan ngan satu buku ni...yg mengajar menulis..dengan cara meyambung titik..terus je aku rembat...dan tengok la excited nye dia dapat buku tu...bersama buku tu aku belikan sekali pencil colour LUNA..biar warna warni skit dia menulis..baru la dia x bosan..

Paling best ialah saat dia mengucapkan "Thank You ibu...belikan kakak buku dan pensil...." terasa berada diawang-awangan rasanya..bila anak kecil mengungkapkan kata2 mulus macam tu...terasa dihargai...

Buat kakak...ibu harap kakak akan jadi seorang yang anak yang solehah untuk ibu dan ayah dah juga kakak yang baik untuk adik2...ibu dan ayah sayang..kakak...

No comments: