Thursday, April 25, 2013

Entri pertama 2013..

Assalamualaikum lama aku x update blog...macam terjadi sepanjang aku x update blog...klu nk d huraikan 1 persatu 3hari 2 mlm pun belum tentu habis...di ringkaskan cerita..

1. aku sudah lama berhenti kerja sejak dari bulan jun 2012.
2. aku sudah berpindah keluar dari rumah mertua aku pada pertengahan bulan puasa tahun lepas.
3. Kini aku sekeluarga tinggal di Klang...menyewa
4. Awal tahun 2013...rumah yang kami diami di masuki pencuri pada 1/1/13...habis barang kemas dan laptop aku di kebas...dekat 10k jugak kami kerugian...bukan rezeki kami. kami redha...
5. Bulan Mac 2013 alhamdullilah Allah telah ganti laptop baru kepada kami dengan Inchik Suami mendapat Luckydraw semasa dinner rebranding company..alhamdullilah.
6. Bulan April..alhamdullilah rumah yang kami tunggu2 sudah kami terima kuncinya...kami akan berpindah ke rumah kami pada penghujung Jun nnt insyaallah.

Nnt aku update 1 persatu untuk aku sharekan kenangan ini bersama keluarga aku dan sesiapa yg membaca...insyaallah.

No comments: