Tuesday, June 11, 2013

Progress Dapur 9hb Jun 2013...


Ahad lepas kami ke rumah baru..dengan niat nk cuci rumah bahagian atas terlebih dahulu kerana nk angkut barang2 rumah yang kecil2 tu sendiri sikit2...tp smpi2 sana tgk rmh berkecah...rupa2nya kontraktor tengah pasang dapur, kabinet atas dan Tall unit...

Kabinet atas

 Apabila kami tgk hasil kerja yang belum siap agak x memuaskan hati..terus direct kami komplen...Danny cakap tunggu siap dulu br tgk apa yg x puas hati n baru komplen...



Tall Unit kami...

Tall unit aku x puas hati tentang kedudukan oven tu...aku dh bagi tahu dulu yang aku nk oven tu di tengah2 kerana untuk keselamatan anak2 aku..budak2 tengah membesar mana boleh letak rendah macam tu...lg pun susah klu rendah mcm tu...spttnya 1 level dengan table top baru ngam2...budak2 pun x boleh nk capai / tersentuh cermin oven tu nanti...dah komplen jugak...harap pergi ahad depan dia dah ubah mcm kami cakap la...klu x aku nk berkeras suh ubah jugak..mn boleh biarkan keselamatan anak2 aku diabaikan...




1 comment:

Rumah dijual gading serpong said...

silahkan mampir ke website kami, banyak terdapat pilihan rumah, semoga anda tertarik