Wednesday, June 5, 2013

Ulangtahun Perkahwinan Ke-7...

Alhamdullilah 02.06.06 - 02.06.13....cukup 7 tahun kami diijabkabul sebagai suami isteri...syukur alhamdullilah...Anniversay kali ni x der yang special pun...x der apa2 keraian pun..just ingat2 mcm tu...jerr......yang penting kami masih lagi bahagia dengan keluarga kami...


Sempena Anniversary untuk pertama kali sepanjang tempoh kami kenal sehingga kawin Inchik Suami memberikan 1/2 dozen jambangan bunga ros...Terima kasih sayang. Walaupun orang lain dah biasa terima bunga dari yg tersayang tapi aku ini kali pertama...:)... seronok okay...


Yang lagi seronok dari aku adalah anak dara aku tu...yg mmg sukakan bunga..adui..ibu yang punya dia yang sibuk duk pegang duk telek...ha ha ha...nasib la ibu...

Apapun..alhamdullilah terima kasih sayang...atas kasih sayangmu..tanggungjaw



ab mu terhadap kami...dan segala2nya yang telah engkau berikan kepada ayang selama tempoh kita kenal dan sepanjang perkahwinan kita...terima kasih kerana sabar melayan ragam ayang...

Syukur ya ALLAH kerana kau telah pertemukan aku dengan Jodoh aku ini...sesungguhnya jodoh yang kau berikan ini adalah yang terbaik untuk aku...yang menerima kelebihan dan kekurangan aku dengan sepenuh jiwanya...

Terima Kasih juga kerana mengurniakan anak2 yang comel...anak2 yang menghiburka hati kami dan juga pengerat kasih sayang kami berdua....

No comments: