Monday, April 13, 2009

Zoo Part 2

Kami sekeluarga di Zoo Negara 1/2 hari jugak kt sana...itu sbb sebelah ptg ada kenduri kawan hubby so kami cpt2 jer menghabiskan tour kt dlm zoo tu...tp smpt gak kami singgah minum slh satu 'booth' kt dlm tu...tp mak ai mhl giler minum kt sana.minum 2 org dan 1 pek jajan kita abis dkt RM 25.00. Kita amik Vanila ice blended hubby Capucino ice blended nk kata cafe tu ada class kita rasa biase2 ajer...maybe sewa kt c2 mhl kot. tu dia caj giler2...


Fatin Humaira

Vanila Ice Blended with ice cream



Tengok Tupai



Jom Balik


Sebelum Balik possing dulu....


Bye Zoo.....

4 comments:

♥♥♥♥♥ Jennifer™® ♥♥♥♥♥ said...

your blog is very fine

manje said...

salam ajnie

emm mcmane rsnye ice blended tu... kelas tak mcm harganya?

Umie said...

ee...dah lama tak jenjalan masuk zoo...hehehe

salam kunjungan balas ye ajnie...

ajnie's said...

Jennifer...

TQ

Manje...
Rasa ice blended tu cam biase jer...lg sedap klu kita minum yg kt jln TAR tu yg kedai bergerak "kopie satu"... baru RM5.90 segelas...

Umie...
terima kasih atas kunjungan balas..