Friday, August 21, 2009

Piknik di Ulu Yam...

Pada 15/08/09 kami bertiga telah ke Sungai Ulu Yam untuk mandi manda. oleh kerana x buat preparation sgt kami hanya membawa bekal nasi putih bersama dengan daging goreng black paper...disamping "cekedis" yang dibeli oleh hubby ku...itu sahaja mmg sempoi sgt perkelahan kali ni...

Kami bergerak dari rumah jam 12 tghari. sesampai disana tanpa memasang khemah terlebih dahulu kami terus membuka bekal...lapar sangat masa tu sbb dari pagi lom mkn apa2 pun..so nasi bersama daging goreng tu mmg sedap bila di makan semasa perut lapar. Sehabis makan kami turun ke sungai mencecah air...tp...x smpi 5 minit cecah air hujan turun selebat2nya.....apa lagi.......kami terus naik tebing dan mengemas brg yg tinggalkan...dan lari lagi ke bangsal yg sememangnya ada disitu...sejam kemudian baru hujan reda...

Ni khemah yang dipasang selepas hujan reda...


Fatin Humaira yang pada mulanya menangis x mo main air...tp akhirnya......


K.A.M.I




hubby main pasir dengan anakanda kami....







2 comments:

Roze said...

Laa dah memang nak berendam basah, lari buat apa. Kalau tak dapat 2 dalam 1, mandi hujan dan mandi sungai.

ajnie's said...

klu kami ber2 jer mmg mandi 2 dalam 1 dh...tp dh ada bdk kenit tu mn leh mandi sebarangan....