Thursday, January 28, 2010

Teringin...

Pagi ni..otw p keje bukak radio hot FM mcm biasa fafau ngan FBI,,, tajuk arini TERINGIN...sebenarnya aku ada gak angin TERINGIN nih..dh x ngandung pun ada teringin lagi ker????????? ha ha ha sebenarnya dh lama aku teringin nk membakar kek dari oven aku...sbb oven aku tu dh lama sejuk membeku..sian dia...barang2 ada tp.....aku mls nk berperang dengan Fatin Humaira...ye la nnt dia sibuk nk nolong itu yg aku mls...
Aku dh lama teringin nk buat kek coklat, carot kek walnut n cup cake..cupcake tu aku nk deco-deco..nk prektis skil yg aku blaja..tp tah bila tu.........hai....nmpknya kene berenti keje nih...br aku leh concentrate dlm baking n sewing........
BERHENTI kerja jugak satu keINGINan aku....aku TERINGIN sgt nk buat HBB...Home Based Business..aku dh ada plan......iaitu BAKING n SEWING...2 benda yang aku minat.....buat masa ni ku pendam segala keinginan...bila tiba masanya akan aku laksanakan 1 persatu...insyaallah.......

No comments: