Monday, February 1, 2010

Ladies Day Out

Sabtu lepas aku n ex-officemate keluar berlima...termasuk anak2. he he he klu dh kwin itula bila keluar jer bawak anak. Mulanya aku nk tinggalkan aje kt umah..tp pk2 blk kesian jugak pada Fatin Humaira sedangkan aku pergi berpoya-poya....jadi aku bawak jugak...sib Nor pun bawak anak dia Mia. Sue n Nor menjemput aku seawal jam 10 pagi..kami mulakan dengan p breakfast dulu di Sri Gombak..area opis lama kami...borak punya borak smpi warung pun tutup baru kami blah dari Gombak meneruskan perjalanan ke Wangsa Walk...w.pun dekat dgn rumah aku tp aku pun x pernah jejak kami kesana...

Masuk2 jer terus amik gambar anak2..mak mak malu nk bergambar...Mia & Humaira...


Pandai bergaya...x suruh pun buat gitu..ckp jom amik gmbr terus possing...

Lepas berjalan di Wangsa Walk kami meneruskan perjalanan ke Carefour Wangsa Maju kt c2 x amik gmbr sbb p Nagoya cr kain utk kakak aku...pastu lunch...sambil berborak....tgk2 jam dh kul 3.30 petang. Perjalanan di teruskan ke kedai SINGER menawan keluarga anda.....di Setapak..kami terperangkap disana...he he he mencuba mesin jahit singer...last2 jam 5.30 ptg br kami blk..singgah rumah Nor pulak..tgk baby dia...


Fatin Humaira & Nur Amira a.k.a Mia...
Sue me"nry" spec mata....



Fatin Humaira. Aroan Aidan & Mia...
Gambar aku n Nor x der dalam kamera aku...so itu aje..smpi umah aku jam 7.00 petang...hu hu hu letih mak cik...sengal2 otot rasa..tambahan mlm tu aku keluar lagi bersama hubby & kawan2 UiTM di One Utama smpi kul 1.30 pagi...

No comments: