Friday, February 12, 2010

Selamat Bercuti.....

Dan sebenarnya aku dh x sabar nk tunggu hari Ahad...ya ahad ni kami sekeluarga (aku, my hubby n dotter...) akan bercuti ke Langkawi bersama2 teman tapi mesra itu..........ahaks....planning yang telah lama aku buat iaitu dari bulan 9 /2009 lagi.........Percutian 3H2M itu telah terbayang2 dimata kami. bak kata seorang teman melalui email..." aku dh x sabar nk p cuti........hati aku dh ada kt pantai Cenang,,jasad jer ada di KL..." begitulah exicitednya kami...sume dh terbayang2 Langkawi nun di Utara Sana...w.bagaimana pun kami jugak terasa sedikit sedih disebabkan salah seorang teman tapi mesra kami tidak dapat bersama kami kerana ada urusan yang x dapat dielakkan...

Sememangnya setiap tahun aku akan merancang satu percutian buat kami semua...bagi mengeratkan lagi perhubungan kami sebagai teman tapi mesra itu...bagi aku mereka itu sudah aku anggap seperti adikberadik aku...dan selalunya aku lah yang akan membuat semua perancangan tersebut. dan aku bertuah mempunyai mereka kerana setiap planning aku boleh dikatakan mereka sebulat suara bersetuju. cuma sekali sekala terdapat perubahan kecil yang mereka cadangkan...tapi ingat aku bukan bangga kerana aku jadi ditaktor ataupun menguasai kepercayaan yang mereka letakkan...cuma bangga bila mempunyai teman tapi mesra itu yang bersatu dalam semua perkara.

Okey Selamat Bercuti.........

No comments: