Tuesday, April 13, 2010

Denggi...

Assalamualaikum...

dah lama x update blog rasanya...sekarang musim sakit...aah itu la kenyataannya..dan realitinya aku sudah pun tersenarai salah seorang yang tumbang pada musim ini...

last week dari 4hb April 2010 aku demam...tapi kali ni demam lain macam skit...demam disertakan dengan sakit kepala yang amat....sampaikan aku TERRR..menangis...sakitnya hanya ALLAH saja yang tahu....setelah makan ubat demam..lega sedikit rasanya....dan malamnya sakitnya datang lagi...segala sendi sakit belaka..aku igt sebab aku berkemas barang..rupa2nya tidak....

Esoknya aku ke Klinik...dan doktor nasihatkan agar mengambil ujian darah..almaklumlah musim..dengi...so lepas 3 ari baru aku ke Hospital..dan disahkan Dengi...bacaan plalet darah aku masih ok lagi...140 kata doc. normal 150..tp aku kena admitted jugak...

Setiap pagi sample drh diambil bacaan x menentu..pada 8hb 136, 9hb 108,10hb 126 dan 11hb 112, ahad lepas 11hb aku dibenarkan discharge..alhamdullilah...

sehingga hari ini aku masih terasa sakit2 sendi...tapi malas untuk aku amik pusing takut bertambah sakit...esok aku ke Hospital lagi...kena buat blood test....hopefully semuanya ok...

so aku nk ucapkan Terima Kasih pada kakitangan Hospital Pantai Ampang atas layanan anda..juga doktor Lim yang merawat aku sepanjang disana....juga pada kawan2 yang mendoakan kesihatan aku...x lupa pada adikberadik samadaa sebelah aku @pun hubby...juga kepada ke2 ibubapa aku dan juga mertua...thanks to all....

1 comment:

kak rine said...

get well soon dear