Monday, April 26, 2010

Sunshine Award..

Dapat award ni dari Aku_Tulip...sebenarnya pagi td dh nmpk kt blog org lain pasal award ni..terdetik dalam hati...seronoknya dapat award..sbb bagi aku bila ada orang bagi award kt kte maksudnya...dia menghargai persahabatan ini.. x sangka aku ada yang sudi memberi award ini..terima kasih yer akak...blog sy ni x der yg special pun..




1. Nominate 12 bloggers.
2. Put the logo onto your sidebar or within a post.
3. Link the nominees within your post.
4. Let the nominees know they’ve received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link the sidebar logo to the person from whom you’ve received this award

so ni turn aku nk bagi award pada yang lain..aku nk bagi pada....jeng jeng jeng...
1. Jarum & benang - ni kakak aku...
2. Khaty Sew - ni Guru Jahit Baju Melayu & piping baju kurung aku..
3. k Rin - Classmate masa Dip di UiTM, Shah Alam
4. n.a.i - member blogger

cukup la tu yer..

pada semua kat sila amik award..jgn malu...ikhlas untuk kamu...saya sayang kamu....

No comments: